![]() |
Informuojame apie kompiuterinių kūrybinių darbų konkurso „Kuriame ir dalinamės" 2012 m. rezultatus. |
Komisija (pirmininkas - Egidijus Elijošius; Nariai: Renata Geležinienė, Rita Melienė, Laimonas Dirmeikis, Ilona Grinkevičienė, Atena Žymantienė, Asta Kairienė) apibendrinusi balsavimo internete, ekspertinio vertinimo ir komisijos narių vertinimų rezultatus, išrinko šiuos nugalėtojus:
• 1 grupė – specialistai (pedagogai, darbuotojai, studentai), kuriantys specializuotus žiniatinklius Internete:
Nugalėtojas - Vidutė Zubrienė, Varėnos ,,Ryto" progimnazijos logopedė, specialioji pedagogė. Kūrinio pavadinimas: www.logopedas.puslapiai.lt
Paskatinamasis prizas - Audronė Neniškytė, Mažeikių r. PPT, Mažeikių specialioji mokyklos logopedė. Interneto svetainė „Mokytis kalbėti padeda kompiuteris" www.elogopedas.lt
• 2 grupė – specialistai (pedagogai, darbuotojai, studentai), kuriantys specializuotas priemones (pvz.: Prezi, MS PowerPoint, Libre Office Impress ar pan. formatu):
Nugalėtojas - Galina Danilienė, Lina Dievaitytė, Sonata Riaukienė – logopedės. Kompiuterinė ugdymo priemonė ,,Reksas ir Murkis pažįsta pasaulį".
Paskatinamasis prizas - Rita Šulinskienė, Jurbarko Naujamiesčio pagrindinė mokyklos pradinių klasių vyr. mokytoja. Kompiuterinė ugdymo priemonė „Žaidžiame ir mokomės".
Paskatinamasis prizas - Jovita Kondratavičienė, Pasvalio rajono Pumpėnų vidurinė mokyklos logopedė. Žaidimas „Traukinukas" garsų [l] ir [r] diferencijavimui.
Paskatinamasis prizas –Aušra Bielskienė, Šiaulių Jovaro progimnazijos mokytoja. „Dingę giminaičiai" (programa interaktyviai SMART lentai: Smart Notebook 11). Už inovatyvumą...
• 3 grupė – specialistai (pedagogai, darbuotojai, studentai), kuriantys video mokomąją medžiagą:
Nugalėtojas - Tatjana Borisevičienė, Kužių vidurinė mokyklos specialioji pedagogė. Video mokomoji medžiaga „Priešdėlių vediniai" („Maša ir lokys")
Nugalėtojams skiriama 600 Lt premija (sutartis priemonės naudojimo rekomendacijai), skatinamieji prizai – 300 Lt (sutartis priemonės naudojimo rekomendacijai) arba nemokama priemonių leidyba su rekomendacijomis.
Prizų nelaimėjusių priemonių autorius prašytume susisiekti su organizatoriais (el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, norint jį peržiūrėti. ) aptarti galimybes patobulinus priemones jas išleisti recenzuojamame elektroniniame leidinyje.
PEDAGOGŲ (esamų, būsimų) KOMPIUTERINIŲ KŪRYBINIŲ DARBŲ KONKURSO
"KURIAME IR DALINAMĖS“ DALYVIŲ SĄRAŠAS IR PRIEMONIŲ APRAŠYMAS
Vardas, pavardė |
Grupė |
Priemonės pavadinimas |
Priemonės aprašymas |
Jovita Kondratavičienė Logopedė
|
2 |
Žaidimas „Traukinukas“ garsų [l] ir [r] diferencijavimui.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.92 (799 Votes)
|
Mokymo priemonė skirta garsų [L] ir [R] diferencijavimo įgūdžių sudarymui, vaikų kalbos ugdymui, žodyno turtinimui. Priemonė yra animuota ir įgarsinta. Gyvūnų nuotraukos pateikiamos su gyvūno vardu.
|
Snaigutė Genutienė
Specialioji pedagogė metodininkė
Angelė Kleinauskienė Specialioji pedagogė, logopedė, metodininkė |
2 |
Mokomoji kompiuterinė interaktyvi priemonė ikimokyklinio amžiaus vaikams, turintiems vidutinių ir didelių specialiųjų ugdymosi poreikių.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.01 (316 Votes)
|
Lavinamosios užduotys pateiktos pagal savaitės temas. Naudojant pateiktą medžiagą ugdytiniai atpažįsta objektą, tokį pat objektą, skiria pagrindines spalvas, nesudėtingas geometrines formas, grupuoja daiktus pagal vieną požymį (dydį, kiekį, formą, spalvą), skiria gyvūnų skleidžiamus garsus, orientuojasi erdvėje: aukštai- žemai, kairėje- dešinėje, viduryje. Formuojami kiekio ir skaičiaus vaizdiniai, ugdomas kalbos supratimas ir kalbos raiška, tikslinama akies- rankos koordinacija. Vaikai mokosi valdyti kompiuterinę pelę. Vaikams atliekant užduotis skiriama laiko pedagogo komentarui. Atliekant užduotis, naudojame mokomos spalvos žymeklį. |
Angelė Kleinauskienė Specialioji pedagogė, logopedė, metodininkė |
2 |
Sakytinio kalbėjimo lavinimas, MS Power Point programoje parengtų iliustracijų pagalba.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.99 (305 Votes)
|
Vaikai geriau supranta kalbinę medžiagą, kurios iliustravimui panaudoti animuoti paveikslėliai. Šioje priemonėje pateiktos iliustracijos:
Priemonės panaudojimas priklauso nuo pedagogo kūrybiškumo, ugdytinio gebėjimų, užsiėmimo uždavinių. Skirta individualiam/ grupiniam/ frontaliam darbui specialiojo pedagogo pratybose su ikimokyklinio/ priešmokyklinio amžiaus vaikais, pradinių klasių mokiniais. Pasakojimui skirtas iliustracijas galima panaudoti įvairiai: teksto klausymui, atpasakojimui žodžiu/ raštu. Pirmoje skaidrėje pateikiamas pasakojimo variantas, kuris skirtas pedagogui. Jei reikalinga, mokiniams pateikiamas spausdintas tekstas. |
Andromeda Baršauskienė Pasvalio rajono savivaldybės Švietimo pagalbos tarnyba – direktorė; Pasvalio specialioji mokykla – logopedė. |
1 |
Svetainė „Pasvalio rajono pagalbos mokiniui specialistai“ http://pasvaliospecialistai.jimdo.com Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.24 (825 Votes)
|
Svetainės tikslas – vienyti Pasvalio rajono pagalbos mokiniui specialistus, skatinti juos dalintis turima darbo patirtimi, gaunama informacija, stiprinti metodinio būrelio darbą. Taip pat siekiama turėti reikiamą informaciją sutelktą vienoje vietoje. Informacijos svetainėje gali rasti ir tėveliai, ir pedagogai, ir specialistai, ir mokiniai (vaikai).
|
Galina Danilienė, Lina Dievaitytė, Sonata Riaukienė Logopedės |
2 |
Kompiuterinė ugdymo priemonė ,,Reksas ir Murkis pažįsta pasaulį“
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.42 (1014 Votes)
|
Ši priemonė yra rekomendacinio pobūdžio. Priemonė siūloma logopedams, specialiesiems pedagogams, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių pedagogams, mokytojams. Ji gali būti naudinga ir tėvams, besidomintiems vaiko kalbos ugdymu. |
Eglė Vepštienė Vyr. logopedė |
2 |
E-ė diferencijavimas žodžiuose.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.64 (561 Votes)
|
Mokomoji priemonė yra skirta I klasės mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos (fonologinių) sutrikimų. Šia mokomąja kompiuterine priemone, individualių ar grupinių logopedinių pratybų metu, lavinama foneminė klausa, žodžiuose diferencijuojami dažnai painiojami balsiai e-ė, lavinama žodžių garsinė skiemeninė analizė. |
Eglė Vepštienė Vyr. logopedė |
2 |
O ar uo diferencijavimas žodžiuose
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.67 (508 Votes)
|
Mokomoji priemonė yra skirta 1, 2 klasės mokiniams, turintiems kalbėjimo ir kalbos (fonologinių) sutrikimų. Šia mokomąja kompiuterine priemone, individualių ar grupinių logopedinių pratybų metu, lavinama foneminė klausa, žodžiuose diferencijuojami balsis o ir dvibalsisuo, plečiamas daiktavardinis žodynas, naudojantis MS Mouse Mischief kompiuteriniu įrankiu parengta mokymo(si) priemone. |
Vitalija Avgulienė
Spec. pedagogė
|
2 |
”Mūsų dantys”
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.57 (1034 Votes)
|
Sumažinti dantų ligas padėtų profilaktines priemonės: sanitarinių - higieninių žinių teikimas, burnos higienos būklės gerinimas, sveika mityba, reguliarus ir taisyklingas dantų valymas šepetėliu ir pasta, fluoro preparatų naudojimas. |
Audronė Neniškytė
Logopedė
|
1 |
Interneto svetainė “Mokytis kalbėti padeda kompiuteris “
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.62 (480 Votes)
|
Svetainė skirta specialiesiems pedagogams, logopedams, pedagogams, dirbantiems su vaikais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių (kalbos, intelekto, klausos sutrikimų bei mokymosi sutrikimų ar sunkumų), tėvams. |
Daiva Staišiūnienė
Gamtos būrelio „Langas į gamtą“ vadovė
|
2 |
“Paukščiai aplink mus”
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.93 (275 Votes)
|
12 kompiuterinių skaidrių rinkinys „Paukščiai aplink mus“ gali būti panaudotas: pasaulio pažinimo pamokose, neformalaus ugdymo užsiėmimuose, savarankiškas mokymasis. |
Tatjana Borisevičienė
Kužių vidurinė mokykla, specialioji pedagogė
|
3 |
Projekto „Švietimo paslaugų sistemos prieinamumo didinimas specialiųjų poreikių mokiniams ir švietimo pagalbos specialistams Šiaulių miesto ir rajono mokyklose“ veiklų Kužių vidurinėje mokykloje pristatymas.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.91 (270 Votes)
|
Filmo tikslas - skleisti informaciją apie Kužių vidurinėje mokykloje vykdomą Filmas skirtas mokiniams, kuriems buvo teikiama pedagoginė pagalba projekte pamokų metu, kai pamokoje dirbo du mokytojai, šių mokinių tėvams, juos mokiusiems mokytojams ir kitiems šios mokyklos ir kitų mokyklų bendruomenių nariams. Tai mokymo priemonė, padėsianti mokytojams ir mokyklos administracijoms ieškoti inovatyvių ir efektyvių ugdymo proceso organizavimo būdų; mokiniams ši mokymo priemonė padės pastebėti iš šalies teikiamos pagalbos veiksmingumą, įvertinti savo veiklą ir asmeninę mokymosi sėkmę; tėvams ši priemonė, tai supratimo apie jų vaikų ugdymosi galimybes, pasiekimus, gilinimas, pagalbos vaikui namuose teikimo galimybių plėtimas. |
Tatjana Borisevičienė
Kužių vidurinė mokykla, specialioji pedagogė
|
3 |
Video mokomoji medžiaga „Priešdėlių vediniai“
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.10 (282 Votes)
|
Video mokomosios medžiagos tikslas – stebint video siužetus padėti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams suvokti priešdėlio vietą žodyje, reikšmę sakinyje, teisingai vartoti priešdėlių vedinius sakytinėje ir rašytinėje kalboje. Mokomoji medžiaga sudaryta remiantis animacinio filmo „Maša ir lokys“ vaizdeliais, kurie labai sudomina mokinius, kelia jų mokymosi motyvaciją. Pažiūrėkime, kaip ši priemonė plečia ir gilina žinias, ugdo mokinių kompensuojamuosius įgūdžius, lavina pažinimo procesus? Priemonė didina priešdėlių vartojimo ir priešdėlių vedinių sudarymo supratimą. Mokinys stebi vaizdo siužetą, išgirdęs klausimą, atsako, toliau stebėdamas vaizdo siužetą išgirsta teisingą atsakymą ir taip palygina išgirstą atsakymą su savo atsakymu, įsivertina.Ugdo dėmesį. Mokinys turi įdėmiai stebėti ir klausyti, kad laiku atsakytų į klausimą. Ugdo regimąjį suvokimą. Nuolat besikeičiantys vaizdo siužetai didina mokinio supratimą apie siužeto veikėjų veiklas, jų pokyčius, susieja veikėjo veiklą su priešdėlio vediniu ir jo reikšme. Lavina lingvistinius procesus. Mokinys į klausimą turi atsakyti ne vienu žodžiu, o sakiniu. Jei apie tai pamiršta, apie tai primenama filmuke (tai gali padaryti ir mokytojas per pamoką). Didina savikontrolės įgūdžius. Mokinys dirbdamas su šia mokymo priemone apjungia daug veiklų (pažinimo funkcijų) –stebi, klauso, girdi, mąsto, atsako, įsivertina. Kad mokinio atliekamos veiklos darniai veiktų ugdymosi procese ir mokinys pasiektų asmeninės mokymosi pažangos, jis turi mokytis kontroliuoti savo veiklas. |
Lina Petrikaitienė Klaipėdos „Versmės“ specialioji mokykla – darželis
Joana Grigaliūnienė
Klaipėdos regos ugdymo centras
|
2 |
Klaipėda
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: |
Pedagogas geriausiai pažįsta savo ugdytinius. Todėl priemonės autorės pateikia metodinę medžiagą, kurią pritaikęs savo ugdytinių poreikiams, mokytojas dalimis galės kūrybiškai naudoti įvairiose pamokose, popamokinės, projektinės veiklos metu. Atskirai pateikiamos trys įgarsintos legendos apie Klaipėdą. Priemonę galima taikyti individualios, pogrupinės ir grupinės veiklos metu. Pateikiami pasiūlymai apie tolimesnę tęstinę veiklą grupėje/klasėje. Tikimasi, kad ši metodinė priemonė skatins ugdytinių žingeidumą, norą keliauti ir pažinti savo šalį, puoselės estetinius ir patriotinius jausmus, ugdys kūrybiškumą, paskatins parengti priemonę apie savo miestą/gyvenvietę.
|
Aušra Bielskienė
Šiaulių Jovaro progimnazija.
|
2 |
„Dingę giminaičiai“ ( Programa interaktyviai SMART lentai: Smart Notebook 11) PDF peržiūrai:
Užduotis "Spek kurie giminiški
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.93 (262 Votes)
|
Pirma supažindinimo su giminiškais žodžiais pamoka. Tikslas – lavinti praktinius giminiškų žodžių atskyrimo įgūdžius. Pamoka skirta II kl. mokiniams, kurie mokosi bendrojo lavinimo mokykloje. Priemonė sukurta taip, kad aiškinant giminiškų žodžių sandarą mokiniai įsitrauktų į istorijos kūrimą, patys ieškotų sąsajų su jau turimais žodžių sandaros suvokimo konceptais. Aiškinimas pradedamas pasakojimu, kaip piratas pagal du požymius ieško giminaičių (1-6 skaidrės). Analogija su pirato nuotraukų paieška padeda pereiti prie giminiškų žodžių (7-10 skaidrės). 11-14 skaidrėse mokiniai praktiškai mokosi ieškoti giminiškus žodžius. Visos skaidrės, kuriose mokiniai interaktyvioje lentoje gali atlikti užduotis (stumdyti priemones, dėlioti jas į tinkamas vietas), turi darbo lapus. Atsiranda daug galimybių organizuoti darbą: spec. poreikių mokiniai užduotis atlieka lentoje – kiti darbo lapuose; porose; grupėse po 4; individualiai; atsakymus lyginant su rezultatu lentoje ir pan.). Atlikdami užduotis galima pasinaudoti paslėpta (ištraukiama) pagalbine medžiaga (pagal, kokius požymius atskirti giminiškus žodžius), žodynėliu. Kai kurias skaidres galima panaudoti daug kartų mokantis žodžio darybos (kaip atraminę medžiagą, kaip strategijų mokymo medžiagą).
|
Jūratė Savaikaitienė Marijampolės švietimo įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinio būrelio pirmininkė Marijampolės sav, Padovinio pagrindinė mokykla,
Vaida Nikliauzaitė
Marijampolės sav, Želsvos pagrindinė mokykla, spec. pedagogė
|
|
Marijampolės švietimo įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų žiniatinklis. Prieiga per internetą: http://www.specloges.puslapiai.lt
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.04 (291 Votes)
|
Marijampolės švietimo įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų žiniatinklio paskirtis - skleisti logopedų, specialiųjų pedagogų veiklos iniciatyvas, operatyviai dalintis naujausia metodine dalykine informacija, skatinti metodinį bendradarbiavimą dalinantis ir keičiantis gerąja pedagogine patirtimi, informuoti plačiąją visuomenę, apie metodinio būrelio vykdomą veiklą, inicijuoti ilgalaikes diskusijas viešojoje erdvėje specialiojo ugdymo ir švietimo pagalbos teikimo klausimais, viešai analizuoti vykstančius specialiojo ugdymo turinio įgyvendinimo kokybinius pokyčius, teikti informaciją mokiniams, tėvams ir pedagogams prieinamu būdu apie parengtus metodinius darbus ir metodines priemones, konsultuoti pedagogus, tėvus ir mokinius, suteikiant jiems dalykinės informacijos, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo(-si) klausimais.
|
Irena Kazymirkienė Šiaulių Dainų progimnazija, pradinių klasių mokytoja
Jurgita Balčiūnaitė-Čėsnienė
Šiaulių lopšelis-darželis „Žiogelis“ , logopedė
|
2 |
Užduotys garso G įtvirtinimui
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.32 (858 Votes)
|
Priemonės tikslas-priebalsio G taisyklingo vartojimo kalboje mokymas, įtvirtinimas bei diferencijavimas. Užduotys skatins taisyklingai tarti ir vartoti priebalsį G šnekamojoje kalboje, sudarys prielaidas išmokti skaityti ir rašyti be klaidų. Vaikams galima pasiūlyti žodžius skaityti savarankiškai, juos rašyti, įtvirtinant taisyklingą garso tarimą.
Žaismingas užduočių pateikimas skatina ugdytinius dirbti tiek savarankiškai tiek porose ar grupelėse. Priemonė rekomenduojama priešmokyklinio ugdymo grupių pedagogams, pradinių klasių mokytojams, logopedams, specialiesiems pedagogams, tėveliams. |
Danguolė Savičienė Visagino „Verdenės" gimnazija, pradinių klasių mokytoja.
|
3 |
Vaizdo mokomasis filmukas „Kambarinės musės vystymasis"
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.01 (246 Votes)
|
Medžiaga, skirta pasaulio pažinimo mokymuisi 2-3 klasėse, nagrinėjant temą „Vabzdžių vystymasis". Mokomosios temos turinys vaizdžiai pateiktas filmuota medžiaga bei nuotraukomis. Regimieji vaizdiniai leidžia mokiniui geriau suprasti bei suvokti temos pagrindinius dalykus. Ypač aktualu ir teigiama yra tai, kad mokomąją medžiagą perteikia bendraamžiai (3-os klasės mokiniai). Tuo filmukas pasidaro įtaigesnis ir įdomesnis, o mokytojui palengvina darbą. Pasirinktas ir šiuo laikmečiu aktualus mokymo būdas – „spaudos konferencija". |
Lina Kuzminskienė (lavinamosios klasės mokytoja Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla) |
1 |
Internetinė svetainė :LAVINAMUKAI“
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.24 (530 Votes)
|
Svetainės idėja – sutelkti vidutinę protinę negalią turinčius moksleivius bei jų tėvus/globėjus, kad kartu su savo vaiku virtualioje erdvėje aptartų vykusią veiklą, šventę, pasidžiaugtų kūrybinių darbų parodėlėmis. Tikslas – ne tik informuoti tėvus/globėjus, o ir suteikti žinių, kokios užduotys lavina mokinių pažintinius procesus. Taip pat, noriu pasidalinti savo sukurtomis ir ilgą laiką kauptomis ugdymo(si) priemonėmis, kurių taip trūksta dirbant su ypatingais mokiniais. Tikslinės grupės : lavinamosios klasės mokytojai , specialieji pedagogai, logopedai.
|
Aušra Senkauskienė ir Laima Glazauskienė Šiaulių logopedinė mokykla (Specialiosios pedagogės) |
|
„Metų laikai kryžiažodžiuose ir eilėraščio posmuose“.
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.71 (259 Votes)
|
Priemonė skirta mokinių pažinimo, komunikavimo kompetencijoms ugdyti. Tikslas : mokyti apibūdinti, skirti, pavadinti metų laikus. Laukiami rezultatai : Mokiniai žinos metų laikų pavadinimus. Mokiniai gebės apibūdinti kiekvieno metų laiko esminius požymius. Lavės mokinių aplinkos pažinimo, komunikavimo kompetencijos, atmintis, suvokimo procesai. Formuosis naujos sąvokos. Mokymo priemonę sudaro klausimai, kryžiažodžiai, eilėraštis. Kiekviena dalis padeda nuosekliai apibūdinti, įtvirtinti žinias, plėsti akiratį, lavinti atminti, skatina teigiamas emocijas.
|
Vidutė Zubrienė, Varėnos ,,Ryto" progimnazija Logopedė, specialioji pedagogė |
2 |
1. Kūrinio pavadinimas: Žiniatinklis www.logopedas.puslapiai.lt
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 2.22 (300 Votes)
|
Svetainė skirta logopedams, specialiesiems pedagogams, mokytojams, tėvams ir vaikams. Joje yra daug naudingų nuorodų, specialistų sukurtų kompiuterinių mokymo(si) priemonių, straipsnių įvairiomis temomis, pasidalijimo patirtimi bei informacijos iš įvairių renginių. Yra galimybė dalyvauti forumuose ir diskutuoti įvairiomis specialiojo ugdymo temomis. |
Ginta Lužeckienė Šiaulių logopedinės mokyklos ikimokyklinio ugdymo skyrius. Priešmokyklinio ugdymo pedagogė |
2 |
"Garsiukai Š ir S"
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 1.46 (195 Votes)
|
Metodinė priemonė „Garsiukai Š ir S" skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymui, žodyno plėtojimui, garsų „Š" ir „S" tarimo tikslinimui žodžiuose ir sakiniuose. Priemonę sudaro 9 skaidrės. Pirmoje yra priemonės pavadinimas. Antroje – septintoje skaidrėse – pasislėpę paveikslėliai. Spaudžiant pelės klavišą, jie pasirodo vienas po kito. Vaikas, pavadina pasirodžiusį paveikslėlį, tobulina garsų „Š" ir „S" tarimą žodžiuose. Šeštoje – septintoje skaidrėse pateikiamas klausimas, į kurį atsakydamas vaikas sudaro sakinius su žodžiais, kuriuose yra garsai „Š" ir „S". Paskutinėje skaidrėje nurodomas autorius, įstaiga, priemonės sukūrimo data. |
Neringa Udrienė
Šiaulių logopedinės mokyklos ikimokyklinio ugdymo skyrius logopedė Silvija Lavickaitė Šiaulių logopedinės mokyklos ikimokyklinio ugdymo skyrius logopedė |
2 |
Jonuko ir Onytės darbužiai
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: |
Mokymo priemonė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams drabužių pavadinimams įtvirtinti, aktyviojo ir pasyviojo žodyno turtinimui. Mokyti derinti veiksmažodžius (dėvėti, auti, mauti, rišti, segėti, dėti) su daiktavardžiais. Lavinti pažintinius procesus (kas tinka? kas netinka?). |
Rita Šulinskienė
Jurbarko Naujamiesčio pagrindinė mokykla Pradinių klasių vyr. mokytoja |
2 |
"Žaidžiame ir mokomės"
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: |
Mokomoji priemonė skirta specifinių pažinimo sutrikimų (įvairių mokymosi negalių), emocijų, elgesio ir kompleksinių sutrikimų turintiems mokiniams. Priemonės pagalba lavinamas vaikų regimasis suvokimas, tobulinama dėmesio koncentracija, turtinamas žodynas, formuojami kiekio ir skaičiaus vaizdiniai, erdvinės sąvokos. Kūrybiškas priemonės panaudojimas leidžia integruoti įvairius mokomuosius dalykus. Skirta individualiam, grupiniam darbui su pradinių klasių mokiniais. |
Jolanta Vaitkevičienė – pradinių klasių mokytoja – metodininkė;
Rasa Meištienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui, specialioji pedagogė metodininkė |
3 |
"Specialiųjų poreikių mokinių inkliuzija neformaliajame švietime"
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: |
Tikslas – įtraukti specialiųjų poreikių mokinius į mokyklos kultūrinį gyvenimą, skatinti dalyvavimą neformaliojo švietimo būrelių veiklose kartu su kitais mokiniais.
Tikslinė grupė – mokyklos specialiųjų poreikių mokiniai. Mūsų mokykloje mokosi apie 80 specialiųjų poreikių mokinių, tarp jų yra ir vaikų globos namų auklėtinių, kuriems dažnai pritrūksta dėmesio, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžių su bendraamžiais, jie stokoja socialinių įgūdžių. Didelį dėmesį skirdami specialiųjų poreikių mokinių inkliuzijai neformaliajame švietime, siekiame išlaisvinti mokinių kūrybiškumą, lavinti divergentinį mąstymą. Šios neformalaus švietimo programos: aktyvus judėjimas, gyvenimo įgūdžių formavimas, teatro laboratorija padėjo mokiniams susirasti draugų, paskatino bendradarbiauti grupėje su kitais mokiniais, pasiskirstyti vaidmenimis ir funkcijomis, išlaisvino mokinių kūrybiškumą meninėje raiškoje. Dirbant grupėse veiksmingiau ugdomi mokinių praktiniai, problemų sprendimo gebėjimai, fokusuojamas dėmesys. |
Renata Danevičienė Alytaus rajono švietimo ir pedagoginės psichologinės pagalbos centras vyr. logopedė. | 2 |
„Linksniai-drabužiai"
Balsuodami galite skirti nuo 1 iki 5 žvaigždučių: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.98 (95 Votes)
|
Mokomosios priemonės skirtos mokiniams nuo 2 klasės ir vyresniems, turintiems skaitymo įgūdžius. Jos padės mokiniams mokytis kelti klausimus, į kuriuos atsako žodžiai, įtvirtinti apibendrinamąsias sąvokas, turtins žodyną, lavins akies-rankos koordinaciją. Priemonės sukurtos Microsoft Publisher programa, skirtos individualiam darbui. Kiekviena priemonė, išskyrus „Antonimų loto", turi viršuje užrašytą užduotį. Figūros valdomos pele (kai jas reikia sujungti, patraukti į šalį) arba spalvinamos. Pele tereikia užeiti ant pasirinktos figūrėlės ir spragtelėti kairiu klavišu. Figūra aktyvuojasi. Tuomet reikia susirasti vaizduoklyje laukelį „Piešimo įrankiai/Formatuoti" ir spragtelėti kairiu pelės klavišu. Atsiranda laukelis „Figūros užpildas". Jame reikia pasirinkti reikalingą spalvą ir spragtelėti ant jos. Užduoties atlikimą pradžioje gali demonstruoti pedagogas. „Antonimų loto" pradedamas dėlioti nuo laukelio „Žiema/juodas". Surandamas kitas laukelis „Baltas/sveikas". Užeinama ant jo pele, spragteli kairiu klavišu ir atsiradus rodyklių kryželiui, neatleidus klavišo, laukelis pele „prijungiamas" prie pirmojo. Toliau ieškoma atitinkamo laukelio ir kartojami pastarieji veiksmai. Analogiškai atliekamos užduotys „Apibendrinamosios sąvokos1" ir „Apibendrinamosios sąvokos2". |
Žaidžiame ir mokomės"